Tuesday, June 22, 2010

3 hours meeting ~_~

adeeehhhh....tadi petang ada meeting sama all the DIRECTORS n MANAGERS on manifest issuues...huhuhu, frankly, sepatah haram pon aku tak paham...dr 100% yg dibincangkan, cume 30% yg betol2 aku paham...huhuhu...mana tak nye, si CHARLES tuh dok sharing n discussing using bahasa sanskrit shipping !!...adeh...that is nt my language la dey thambi !!...naseb la ada MD ku yg dok translate kepada bahasa pasar aku...huahuahuah....

mule2, aku mengharapkan si CHARLES ne akan kelihatan seperti HANS ISSAC versi tua la kan...sbb suare die, fulamak...berkarisma gile suara die...tgk2 yg datang ala2 SAMY VELLU versi kurus daaa...hahahhha...anyhow, i enjoy the meeting actually...seriusly, i respect u la MR CHARLES n my MD..u guys got lots of experince in shipping kot ye...da buley la bukak satu shipping line...(take me !! take me !!)....maybe u guys can arrange anther diskusi begini in future so that we can manage to solve lots of things...!!...heheheheh....

it was fun even tak paham...ah, lantak laaa...lama2 nnti aku paham jugak...belom kena issue tuh, mesti la tak tau nak setel,...nnti bile da encounter, baru la kite paham.....sunuk gak tak buat keje 3 jam...wahahaha...keluar2 je, trus g main asap...(macam la aku ne dok main asap kan !!)....then dok la lepak sampai ke mlm...tak buat keje pon....sbb da malas...

No comments: